čtvrtek 26. srpna 2010

Pytlík na houby

Houbařská sezóna v plném proudu, ale mě to až tak moc nebere. Můj taťka chodí do lesa skoro obden a tak když se přišel pochlubit se svým "úlovkem" Luky od něj vyškemral asi 3 hříbky.


Teď už máme usušeno a já dneska při té velké hromadě prádla, ještě vyráběla pytlíček na uskladnění.
Ubrousek s houbičkou se vytáhla ze starých zásob, bavlněný pytlíček ostatně taky... a šla jsem na věc.



Nakonec to veledílo dopadlo dobře... a hub máme asi na 3 roky... protože v bramboračce je bude jíst jen Lukášek :-)



Houbařům zdar

6 komentářů:

  1. Věrko, co ty si za jeden den nestihla! Pytlík je kouzelný a závidím i ty houby, ještě jsem se nedostala do lesa a tak je miluju, tác se ti moc povedl a ještě jablečná dobrůtka (taky jsem na ni koukala, ale ještě nezkoušela) - jsi šikulka.
    Měj pěkný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věru,
    pytlíček na houby je moc pěkný a povedl se!!!
    Koukám, hub je u Vás dost!!!
    Já mám hrozně ráda hřiby s "tlustou nohou",
    co máš na fotce vlevo, ty mi přijdpu takoví pohádkoví!!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. ... jo stihla jsem toho opravdu hodně... a ještě tu mám jednu věcičku v záloze... nestíhám nafotit :-)
    to Helča - neboj houby ještě porostou a třeba se ti zadaří zajít do lesa o víkendu ...
    to Jarka - ... ty "pohádkový" hříbečky mám taky nejradši, ale nemám na ně v lese štěstí ...
    krásný víkend všem a díky moc za milé komentíky
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, tak ten je opravdu super. Ten stojí za to, i když houbičky nejíte.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, díky za návštěvu ... já u tebe byla taky... užij si dovolenou a pytlíky na plavky ... řádně provětrej... tady už to asi nepůjde :-)

    OdpovědětVymazat