pondělí 18. října 2010

Podzimní hra




Krásné ráno, 
od Věrky punkveruska.blogspot.com  a Martiny blanchetka.blogspot.com jsem dostala pozvání do téhle podzimní hry. 


Pravidla jsou:
1/ napiš, kdo tě do hry pozval
2/ napiš si seznam 10ti věcí, které chceš do konce roku stihnout 
3/ pozvi do hry dalších 5 
4/ průběžně příspěvkem na svém blogu "maž" splněné body. 

A tady jsou ty moje věcičky na které se chystám.... a snad se to povede: 
1.) dovyšívat a obháčkovat ubrousky
2.) upéct včas vánoční cukroví
3.) ušít záclonku a závěsy do kuchyně a obýváku
4.) navštívit moji nejlepší kamarádku Zuzku v Německu
5.) uplést svoji první šálu
6.) nakoupit dárečky pro své milé v pohodě a bez shonu
7.) ušít a vyrobit vánoční dekorace
8.) vybrat a udělat konečně fotky z Afriky, kde jsme byli před rokem
9.) uklidit všechny "papíry"
10.) užívat si volné dny se svojí rodinou 


Mějte krásný den a já se jdu připravit na některé ty úkoly.... 


Věrka

3 komentáře:

  1. Ahoj Věru!
    Máš moc pěknou dýni - takhle úplně strašidelnou!!! :o))) Moc se mi líbí.

    A přeji, ať všechny úkoly lehce zvládneš!
    Já koukala dnes do kalendáře - Vánoce "už" jsou za dva měsíce, tak to musím začít brát vážně!! :o)))
    měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. jé Jaru, to by bylo na román... naše akce dýně...
    ve čtvrtek si jí Luky přinesl od babičky a chtěl jí asi v 6 večer hned dlabat, škemral dlouho, ale nakonec jsme dlabali v pátek ráno a takhle pěkně nám svítí ... má z ní hroznou radost
    a jinak máš pravdu, hrozně to letí ...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko, akce dýně mám tedy taky v docela dobré paměti...ale moc se vám povedla!
    A tvé úkoly, přeju ti, aby si rychle škrtala a měla radost z vykonaného!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat