pátek 22. října 2010

Soutěž - Černé třešničky a ...

Moje milé,
hodně z Vás mělo už na blogu nějakou tu soutěž, do které jsem se moc ráda zapojila... i když bohužel štěstí mi většinou nepřálo.

Teď jsem pro Vás jednu takovou podzimní soutěž připravila já..

černé třešničky

 .... mám tu dvoje plstěné náušničky... jedny jsem pojmenovala černé třešničky, ale u těch druhých mě asi nic nenapadá.... možná mě taky nechce nic napadnout :-)

???

Zkuste vymyslet nějaký originální název pro ty druhé ... napište jej do komentáře a nezapomeňte připsat také ty, které "nutně potřebujete" a těšte se... ten koho vylosuji, získá jedny z těchto náušnic.

Soutěž končí 31.10.2010 ve 20:00 hod .... vyhraje ten nej...

Mějte krásný víkend
Věrka

4 komentáře:

  1. Věrko,
    napadají mě jen "zelená jablíčka" :-)Černou - tu mám ráda..
    Bezva soutěž ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věrko, krásné jsou oboje! Ale ty černé mají opravdu šmrnc, jsem na náušnice ujetá, plstěné jsem si zatím ještě nopořídila. Pro mě je to dvoubarevný hrášek - svěží a sytě zelená - moc příjemná kombinace!
    Těším se na další výtvory, krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, Věru,
    krásná výhra :o) já na druhé fotečce vidím "zelené bobulky", ale ty černé třešničky by u mne vedly :o)) ... Přeji krásný víkend...
    Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko, krásná práce, když si u třešní, tak co nezralé třešínky...
    Byla bych ráda za černé, dala bych naší Terce, hodily by se jí k novému kabátku :o)
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat