čtvrtek 25. listopadu 2010

Ocenění

Moje milé, tenhle týden jsem vás zanedbávala, ale zdraví neporučím a až do včerejška jsem se spíš válela a klátila po bytě a na počítač jsem se nemohla ani podívat.


Mám moc velkou radost, protože jsem od vás dostala další ocenění ... konkrétně od Moniky a  Zuzky holky moc vám děkuji, udělaly jste mi velkou radost. A nejen vy, ale všichni kdo můj blog navštěvujete, budu moc ráda pokud mi zachováte přízeň.

Krásný slunečně mrazivý den

Věrka

5 komentářů:

  1. Věrko,moc gratuluji ke krásnému ocenění.

    Pohodový den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. Vierka zasluzis si to...:)mas inspirujuci blog ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko,
    gratuluji k ocenění chválím vločky i šperky.
    Krásný den přeje
    jmenovkyně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věru!!!
    Gratuluji k ocenění, máš moc hezký blog!!
    Přeji brzké uzdravení, ať si můžeš užívat předvánoční dny :o)))
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, moc gratuluju a zdravím! Přeju rychlé uzdravení!
    Helena

    OdpovědětVymazat