čtvrtek 19. května 2011

Zeleninová bedýnka

Minulý týden mi dorazila první zeleninová bedýnka, kterou jsem si objednala. Musím znovu chválit, jsem nadšená, už dlouho jsem neměla tak skvělé kedlubny a salát. (www.gamabedynky.cz)


Po zklamání z farmářských trzích v Benešově, jsem se rozhodla objednat si "bedýnku" s dovozem. Je to teda trošku překvapení, ale o to větší jsem měla radost z následné přípravy jídel. Chřest je sice velká lahůdka, ale pro mě dosud neobjevená ... takže když na mě v bedýnce svazek čekal, šla jsem hledat co z něj ukuchtím.


Bohužel ani jedno jídlo nemám vyfocené, ale Apetit nezklamal :-) Měli jsme skvělé těstoviny s kuřecím masem a chřestem a pak ještě chřestový krém.

Takže se už těším na příští týden, kdy si zase vychutnám skvělou českou zeleninu z Polabí :-)

Krásný slunečný den
Věrka

2 komentáře:

  1. Milá moje jmenovkyně,
    bedýnka vypadá krásně :-) Odkud přímo objednáváš?
    Krásný den

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, objednávala jsem přes gamabedynky.cz ale už mají plno a nové členy neberou. Je to spíš o tom najít si někoho blízko bydliště, tohle si jezdím vyzvednout do vedlejší vsi :-) kam mi bednu dovezou naplněnou. Měj se fajn

    OdpovědětVymazat