úterý 11. října 2011

Korálkování - plsť a fimo

Tvoření mě opravdu "chytlo" a tak nejen že chodím na keramiku ... doma ještě tvořím moje oblíbené korálky.
Měla jsem tu docela dost vyrobených korálků z fima, které jsem tvořila ještě když jsem byla těhotná. Tak teď přišel jejich čas. Vyrobila jsem pár náušnic a taky nějaké korále.





 
tyhle mi pomáhal vyrábět Luky :-)
vybral barvy a točil šnečky


Některé jsem vyráběla pro konkrétní osoby, ale je to překvapení, tak nebudu psát pro koho.
Mějte se krásně a užívejte si podzim
Věrka

3 komentáře:

  1. Věru, vidím, že si v té pánské domácnosti na holčičí věci čas najdeš! Bižu je parádní, moc se mi líbí pytlíky i mochomůrka!
    Jsem ostuda, nestíhala jsem - dodatečně ti přeji všechno nej k svátku!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, díky za přání. A korálky u nás jedou ... a korálkujeme dva :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věru!!
    Krásně tvoříš!!!
    A moc se mi líbí houbička s pytlíčky!!
    Hezkou neděli :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat