středa 16. listopadu 2011

Quilling - pokus

Ve vánočním čísle časopisu Dekor, byla úžasná hvězdička zhotovená technikou quilling. Hvězdičky jsem moc obdivovala u Zuzky a chystala jsem se je také vyzkoušet, ale pozor Zuzce to jde mnohem líp než mě.


Tady je můj první výtvor. Na první pokus to docela ujde, ale jestli proběhne ještě nějaký další netuším. Chyby jsou velmi viditelné - tohle nebude zrovna můj šálek kávy. Raději zůstanu u něčeho co mi jde alespoň o trošku líp.
Mějte se fajn a užijte si zítřejší volný den


Věrka

4 komentáře:

  1. Vierka, nevzdavaj to, chce to trening a mozno vacsie pritahovanie papiera...a bude to skvele :), pa drzim palce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, ty jsi ale s papírem velká kámoška. Uvidím, nevzdávám to, třeba se k tomu vrátím, každopádně teď to odsouvám ....

    OdpovědětVymazat
  3. Verko, ja si take myslim, ze to chce trosku procvicit a urcite to pujde lip.Chyby jsou viditelne ale jak se rika "nikdo uceny z nebe nezpad" a hvezdicka je hezka i tak. Zdravi Monika....

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, no já to nakonec asi vyzkouším znovu, ale teď musím chvilku tvořit něco co mi jde o trošku líp.

    OdpovědětVymazat