úterý 24. dubna 2012

Pro inspiraci

Tak to jsou oni, kousky ...
- který jsou pro mě in
- na léto ideální
- udělají mi velkou radost
- zvednou mi náladu
- potěší nejen moje oko
a vlastně je nutně potřebuju (nejlíp všechny)


 žabky - Crocs, hodinky - Storm, vůně - Miracle - Lancome, oranžové triko - H&M, triko s motýlem - Esprit, pruhované triko - H&M, kecky růžové a modré - Keds, bundička -H&Mšaty -H&M, taška - internet, náušnice - Fler/perutynka,  prsten - Storm, lak na nehty - Chanel


Ale neboj R., jinak jsem úplně normální, a radost mi udělá i nakreslená raketa :-) nebo višně v čokoládě :-)


Mějte krásný slunečný týden 

Věrka

3 komentáře:

  1. Holka, ty si na to kápla, vždyť od zítřka má být prý fakt jaro, o víkendu dokonce léto!
    No, raketu jsem už dlouho nedostala, půjdu si dát tu višni :o)
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Našel a pochopil. Jen vytřídím to, co sis už mezitím pořídila a ze zbytku vyberu. Višně v čokoládě přidám i když nejsou na seznamu. R

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak dej pozor, botky už mám taky objednaný přes Verču ... a jinak díky :-)

      Vymazat