středa 19. prosince 2012

Vánoční výměna podruhé - dárky pro Martinu

Tak konečně Martince balíček dorazil, takže se můžu pochlubit s tím co jsem pro ni vyráběla.


Martina má svůj blog, ale na něm jsem se toho až tolik nedozvěděla, takže jsem sondovala předem alespoň oblíbené barvy. Martina si přála něco v červeno-bílé. 

Vyrobila jsem jí závěs na skořici s háčkovanými hvězdami, papírové koule na zavěšení a ještě jsem ozdobila utěrku (pro mě novinka v tvoření). No a protože to byli samé věci do bytu - vyrobila jsem ještě náhrdelník z fima. Podle emailu, který jsem od Martiny dostala, jsem se trefila a z dárků měla radost - a to je hlavní.

Takže ještě jednou díky Janě, za báječnou organizaci a doufám, že se u nějaké výměny zase brzy potkáme.


Mějte krásný předvánoční čas
Věrka



10 komentářů:

  1. Věrko, jedno krásnější než druhé. Moc pěkně jsi tvořila!

    Pěkné Vánoce
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko díky za pochvalu i tvoje tvorba je krásná.
      V.

      Vymazat
  2. Věru, moc krásné dárečky ....
    Hezké Vánoce ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, krásně dárky! Ty koule jsou úžasné, utěrka taky a moc se mi líbí i to přání, prostě šikovná holka!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli díky - na koule ti můžu poslat odkaz.
      měj se fajn V.

      Vymazat
  4. Věrko, krásné dárky jsi vytvořila. Musely udělat radost! Krásné svátky! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adriano, díky - radost udělaly - viz. níže jsem ráda. měj se krásně V.

      Vymazat
  5. Věruško,
    ještě jednou Ti moc děkuji za všechny dárky a také za návod na tu utěrku. Mám ji na ozdobu, takže hned po vánocích ji pěkně uložím na příští rok :-)
    Tvůj závěs na skořici se líbil i mým kamarádkám, které ocenily, že se mi k ostatní výdobě všechno barevně hodí.
    Jsi opravdu moc šikovná a přeji Ti, ať máš spoustu dalších nápadů a spoustu času na tvoření.
    Hezký den
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, jsem moc ráda, že jsem ti mohla udělat radost a že se ti dárky líbí.
    Měj se krásně a s tím časem je to trefný toho bych potřebovala nějak víc :-)
    V.

    OdpovědětVymazat