neděle 31. března 2013

Veselé Velikonoce

Letos mě velikonoce, ale vůbec neberou - snad je to tím počasím. Hrůza - včera docela pěkně a dneska ráno opět zasněženo a pořád něco padá.
Já už chci spát s otevřeným oknem a ráno se budit s ptačím zpěvem....

Výzdobu ale nakonec máme a už vařím vajíčka. Lukáš mi s výzdobou trošku pomáhal - a ve školce nás zase naučili něco nového. Vajíčka potahovaná fimo hmotou.


Vstupní dveře máme ozdobené krásným věnečkem, který jsem dostala od Pavlínky v rámci jarní výměny, kterou tentokrát pořádala Simona.
Pavlínko moc děkujeme - ten původní jsem musela sundat, a dát tam HNED ten tvůj. Pavlína mi poslala ještě moc pěkné motýlky z pedigu a vystříhané ptáčky - ty nám zdobí květináč u vchodu.



Užijte si krásné Velikonoce a všem přeji ať už k nám dorazí to jaro.

Věrka

5 komentářů:

  1. Krásné Velikonoce i Tobě, Věruško.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Věru!!
    Venku Vánoce a doma Velikonoce!!Přeji Ti,
    ať jsou veselé a pohodové!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné svátky Věruš:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, určitě jste si svátky parádně užili! moc se mi líbí ta vejce od Lukáška!
    Pohodový večer a ono, to nech zatím raději zavřené (ať nemáš rýmu...)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško jsem moc ráda že jsem ti udělala radost))))Máš to moc krásné))U nás je ještě dnes dost sněhu a prší....Přejí krásný den papapa

    OdpovědětVymazat