neděle 23. června 2013

Na kabelkové vlně



Mohla bych jí šít asi i poslepu. Líbí se mi a asi si jednu ušiju i pro sebe. Nikdy bych neřekla, že se mi bude tolik líbit - kabelka, taštička, psaníčko - jak kdo chce.


pro kamarádky - které jsou nejlepší kamarádky a spojují je nejen boty


pro mamku - konečně na ní došlo, protože znáte to ...  kovářova kobyla...


pro Radku - narozeninová (třeba to nakonec bude překvapení)

a jdu na další...

Hezkou neděli
Věrka


8 komentářů:

  1. Poslepu ? :-o
    tak to já bych asi nedala ani s podrobným postupem!
    Moc povedené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, já myslím že dala. A podrobný návod ti ráda pošlu :-)
      V.

      Vymazat
    2. Kabelku, jsem ještě nešila, tak schválně email máš ? ;-)

      Vymazat
    3. ... já mám tvůj, tak posílám. To se mi líbí - tomu říkám výzva. Doufám že se pochlubíš :-)

      Vymazat
  2. Jedna krásnější než druhá, Věruško!
    Moc děkuji za mail, napíšu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat