sobota 10. srpna 2013

Výletníci

Pár střípků z dalších výletů

Loutkové divadlo v Hřebčíně Favory v Benicích. Kdo pozná co to bylo za pohádku?

Šimon tentokrát zůstal doma s babičkou
 A ta růžová princezna je naše kamarádka Francesca. 

Rozhledna na Velkém Blaníku (638 m n.m.).
Opět velká banda... a super výšlap z Louňovic.
Jedná se o dřevěnou stavbu ve tvaru husitské hlásky z roku 1941. Výška je 30 m a vede na ní 107 schodů.

Celkem nás bylo 12 (děti 7). Šimon si hned u auta všiml krosny, takže nahoru jsem ho musela zase nést.
Schody na rozhledně, ale zvládl levou zadní a Lukyho musím taky moc pochválit.

Mějte se krásně

Věrka

10 komentářů:

  1. Ahoj Věru,
    taková banda dětí, to je paráda!
    krásně si výletíte!
    A pohádka..není to Pinocchio?? :o))
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, trefa...
      a jinak je to fajn, alespoň se kluci nenudí .
      V.

      Vymazat
  2. Vy si užíváte těch výletů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... vždyť se přece musím držet toho naslibovaného seznamu :-)
      a že nám tam toho ještě zbývá
      V.

      Vymazat
  3. Blaník .. jéé .... Věrko je tak krásné být s dětmi ... to loutkové divadélko muselo být ... užívejte prázdnin ;-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni je to fajn a užívám si to když to jde a děti mají zájem :-)
      i tobě fajn prázdniny V.

      Vymazat
  4. Tedy Věru, já žasnu, vy určitě plníte seznam na 100%! A celkem velké výpravy, nechtělo by to malý autobusek :o)
    Hezký večer a parádní neděli, pa Helena

    PS: tvoje psaníčka jsou nepřekonatelná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé to se tak hezky čte :-)
      mám ti "spíchnout" ještě jedno?
      A jinak s tím busem máš pravdu, možná by se hodil, ale myslím že už končíme a na další štace vyrazíme bez doprovodu,
      V.

      Vymazat
  5. Jé Věru, rozhledna je krásná, ale nevím nevím, jestli by mě tam dostali. Ještě dnes se mi třesou kolena, když si vzpomenu, jak jsem vylezla na Frýdštejn. A Vašík mi to nedávno připomněl, na parkovišti pod Hvězdou mi řekl "Mami to mi připomíná to parkoviště, jako pod tím hradem, jak jsi říkala, že máme zavolat vrtulník, aby tě dostal dolů" Co on si všechno nepamatuje.
    Hezkou neděli a další výlety ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, Luky je na tom podobně jako ty. Když tu byl prvně se školkou, musel ho snést "strejda" z těch nejvyšších schodů. Se mnou to dal za ruku a sám. Ale jinak si ty děti pamatují neuvěřitelné věci :-) měj se V.

      Vymazat