úterý 10. prosince 2013

Háčkování

Opět troška háčkování pro holky.


K téhle čepičce jsem háčkovala i nákrčník, ale ten už je u své majitelky. Čepičku jsem dneska konečně dodělala. Pořád jsem hledala "něco" na ozdobu. Nakonec to jsou zase kytičky.

Fialová sada pro Kristýnku. Snad se bude líbit.


Mějte se krásně
Věrka

7 komentářů:

  1. Ta čepička se mi moc líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné háčkování věrko, i já se do čepky pustila, zrovna včera, dělám konečně taky jednu pro sebe, po téhle nemoci, už si to nemám chuť zopakovat:) Měj se pa Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já jdu pochválit tu úžasnou tašku pro maminku a taky už je zase naháčkováno! Věru, ty jedeš...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. holky všem moc děkuji... napečeno nemám, uklizeno taky ne, ale tvořím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, čepička je krásná, určitě se bude líbit.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezka prace Verko! Preji pohodove svatky a vse nejlepsi do noveho roku, Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko přeji krásné Vánoce a nový rok prožitý ve zdraví a spokojenosti. Martina

    OdpovědětVymazat