pondělí 16. června 2014

Moje taška do výměny

U Jany na blogu, jsem se přihlásila do výměnné akce - ušij tašku, aneb pryč s igelitkou.


Tady je ta moje - tvořila jsem pro Ladu. Na jejím blogu jsem se dozvěděla, že má ráda modro-bílou, tak jsem se snažila trefit alespoň trochu.

Hezký den všem

Věrka

11 komentářů:

  1. Věruš je moc hezká a ty korále, z těch musela mít také radost. Jsi šikula, už se těším až bude u Janky galerie všech tašek. Posílám pozdrav.Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, taška se líbila a korálky taky - tak to je hlavní a na tu galerii se taky moc těším.
      V.

      Vymazat
  2. Věru, o kráse tvé tašky bych nikdy nepochybovala - parádní jsou obě!
    A korálky - včerejší ? - moc krásné, na léto jako dělané!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky. Taška je oboustranná. A korálky nejsou nedělní, ale zrovna takové si objednala kamarádka, takže bylo repete.
      měj se fajn V.

      Vymazat
  3. Ahoj Věru,
    Tvoje šitíčko je moc hezké a tašky jsou parádní!!
    A moc hezky "korálkuješ".
    měj se pa Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Supt tasky ale koralky nadherne zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat