pondělí 5. ledna 2015

První letošní

Doufám, že jste start do nového roku zvládli bez větších potíží. Dneska se nám konečně do domu vrátil nějaký řád... po té prázdninové pauze už jsem ho tedy potřebovala.

Před vánoci jsem měla docela napilno - hodně jsem toho ušila a navlékla, ale tady na blogu jsem to opravdu hodně "flákala".
Tady je malá ukázka z mé tvorby


Korálky, náramek a náušnice pro kamarádku, obal na notebook s "organizérem" na kabely, taštičky na "cokoliv", dvě tašky "na nákup", taštička na klíče a pamlsky pro psa :-) a ze zbytků hrušek - taštička na drobné na hory.
Moje infantilní kočičková peněženka je už pro ženu v mém věku opravdu trošku moc :-)

Mějte se v novém roce báječně a já doufám, že se mi to tady podaří zase trošku oživit.

Věrka




13 komentářů:

  1. Vierka, všetky sme to na nete flákali počas Vianoc. Teraz, ale už zarezávame. No Ty si toľko stihla, šikulka. Prajem veľa zdravia, pohody a kreatívnych nápadov v novom roku.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, Ty jsi ale šikulka! Stihla jsi toho opravdu moc a samé krásné nezbytnosti... Přeji celé Vaší rodince šťastný a pohodový Nový rok! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, díky za pochvalu i tobě.
      I tobě vše nej v novém roce V.

      Vymazat
  3. Věrko, samé krásné a potřebné věcičky. ;-) Měj se prímově. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky moc....ano ano samé potřebné věci:-)
      V.

      Vymazat
  4. Holka zlatá, doufám, že si měla na pomoc armádu skřítků - takových dárečků!
    Jeden hezčí než druhý!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,
      no skřítků "záškodníků" maminko pojď se mnou dívat na pohádku, chci pítí, jablko atd.... co ti budu povídat.
      měj se hezky V.

      Vymazat
  5. Jů, tys ale pilná švadlenka:.)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to je kupa krásných dárků! Moc zdravím:-) Vera

    OdpovědětVymazat